Slimme meters. Zonnepanelen. Laadpalen. En batterijen. Allemaal zijn ze onderdeel van het energiesysteem van de toekomst. Bij Groendus zorgen wij ervoor dat bedrijven over alle apparatuur én over slim energiemanagement beschikken om duurzame energie voor hun organisatie op te wekken en te benutten. Dat is slim, voordelig en groen dus!
Elektrisch rijden is essentieel voor de verduurzaming van onze mobiliteit. Met onze slimme laadoplossingen maken we elektrisch rijden écht groen voor onze klanten. Dagelijks helpen wij onze klanten met het zo duurzaam mogelijk opladen van hun elektrische auto. Als Customer Care Specialist E-mobility ben jij dagelijks het aanspreekpunt voor onze klanten omtrent de installatie en gebruik van de laadpalen. Je begeleidt en ondersteunt de (nieuwe) klanten vanaf de intake tot na de oplevering van de installatie van de laadpaal en hebt een spilfunctie in dit gehele proces. Je houdt je dagelijks ook bezig met het beantwoorden en opvolgen van verschillende en soms uiteenlopende klantvragen, zoals:
Inwerktraject & begeleiding
Heb je overigens nog geen ervaring met elektrisch rijden en/of klantenservice, geen probleem! Want: Jouw eerste weken als Customer Care Specialist E-mobility staan in het teken van een inwerktraject en begeleiding. In je eerste week wordt je intensief begeleid en krijg je zowel een (product)inhoudelijke training als een training in klantcontact. Via persoonlijke begeleiding en coaching blijf je vervolgens gedurende je eerste maand on-the-job verder leren. Om succesvol te zijn in je rol als Customer Care Specialist, krijg je verder de Help Scout tool (klantenservice kennisplatform) tot je beschikking die je altijd kunt raadplegen en ter ondersteuning kunt inzetten bij het helpen van klanten.
Je maakt als Customer Care Specialist onderdeel uit van ons leuke en hechte E-mobility Customer Care team bij Groendus. Binnen dit gedreven team staat samenwerking voorop om als team onze klanten de beste service te kunnen bieden en de klanttevredenheid te vergroten.
Je vindt het echt leuk om mensen te helpen en ziet het als een uitdaging om de beste oplossing voor elke klant(vraag) te vinden. Door jouw oprechte interesse en empathisch vermogen, kun je de juiste vragen te stellen om tot de kern van iemands vraag te komen. Je bent stressbestendig; het ene na het andere telefoontje en een volle mailbox schrikken jou niet af en je kunt snel schakelen. Je bent dus op je plek in een dynamische werkomgeving, waarbij je de juiste prioriteiten weet te stellen en overzicht blijft houden. Je kunt goed plannen, hebt scherp oog voor detail, werkt accuraat en hebt een gestructureerde aanpak. Om in deze rol succesvol te zijn, breng je verder het volgende mee:
Groendussers zijn bevlogen en werken hard aan het verduurzamen van zakelijk Nederland. Maar daarnaast dagen we elkaar ook uit bij het darten en tafelvoetballen. Of we drinken we gezellig samen een biertje op de donderdagmiddagborrel.
Daarnaast krijg je bij ons:
Wil jij als Customer Care Specialist E-mobility deel uitmaken van Groendus? Solliciteer vandaag nog!
Voor meer info/vragen over de vacature, neem per mail contact op met het recruitment team via werkenbij@groendus.nl